Ahmeteymenim Tugba6336 ben aldım ama pişman oldum o kadar heves ederek almıştım ki resmen iade edilmiş ürünü bana göndermişler içindeki parçalar kırık çıktı böyle bir marka nasıl böyle bişey yapabiliyo aklım almıyo ya
Deletedmom47 Tatlım ara müşteri hizmetlerini illaki geri dönüş olur .Yani sanmam bilgilendirme karşısında sessiz kalıcak marka değil sonucunda .
Ahmeteymenim Deletedmom47 aradım canım ürünü iade etmemi söylediler ne bilim indirimli ürün buluyosun bilindik yerden alıyosun böyle bişeyle karşılaşınca üzülüyo insan acaba böyle bi durumla karşılaşan oldu mu ilk kez alışveriş yapıyorum jokerden
Ahmeteymenim Deletedmom324 sanmıyorum çünkü kırık kısmı bi poşete konulmuş ve parçalar elimize kırık ulaşmıştır şeklinde not var kutusuda yıpranmış paket açılmış belli yani 😔
Deletedmom47 Ahmeteymenim Ben çok şey alıyorum hiçbir sorun yaşamadım bugüne kadar öyle denk gelmiş tatlım sana , kötü olmuş 😑.