Benimki 2.5 aylık bugün sabah oldu. Yorumlara bakıp korkmuştum bende ilk çişini yaparken çok ahliyorlar falan diye ama öyle ağrısı falan olmadı aglamadi yani hic. Agridann uyuyamaz falan diye düşünüyordum şuan kollsrimds uyuyor 😀 ha yarın nolur bilemem ama ilk günü iyi atlattık. Sadece lokal anestezi yapılırken ağladı oda 5. Dk fslsn ağlamıştır.