ecemm21 Her öğünden sonra kaka yapıyor diş zamanları 8 kere yaptığını Bile gördüm zaten çok zayıf varmı bu durumu yaşayan
Kubradaghan74 ecemm21 benim oğlumda öyle 16 aylık ne yese hop hemen kaka zayıfladı da ben buna bağlıyorum birazda bağırsakları çok çalışıyor.
Ogretmen Biz de böyleyiz yediği gün 3-4 kez garanti yapar bagırsak calıştıracak besinler vermemeye dikkat ediyorum
Toprak2019 Bizde 18 aylığız benim oğlumda yediği gibi kakasını yapar doktorumuza sorduk, olması gerekende bu aslında dedi endişe edilecek bir sorun değil hatta sindirim sistemi gayet iyi çalışıyor demişti 🙅♀️
Mommysharkdoodoodoodoo Hiç yapmamasından iyidir her gün yapan çocuğun sindirim sistemi düzenli çalışıyordur 21 aylık oğlum 2 kere yaptığı oluyor bazen 3