PasaAnnesii evinizde termometre var mı peki? Sıcaklığı bilseniz en doğru kalınlıkta uyku tulumunu alırsınız böylece tulumun içinde terlemez bebisiniz. Çünkü terleyip terini soğutması üşümesinden daha fena bir durum. Ben önce bi termometre almıştım sırf bu yüzden. Evimiz merkezi sistemle ısınıyo biz ayarlayamiyoruz sıcaklığını, baya da sıcak oluyo ama kızımın odasındaki peteği kapalı tutuyorum genelde 22-23 derecede sabit kalmış oluyo ve 1.7 togluk uyku tulumu kullanıyorum. Çok şükür bir sıkıntı yaşamadık bu konuda.