18 aylık bir oğlum var. Genelde dikkat çekmek için de olsa yeri geldiğinde istediğini yaptırmak içinde kafasını bir yerlere vuruyo ya da eliyle kafasına vuruyor. Tekrarlamamasi için umursamiyomus gibi yaptım olmadı bir iki kere kızdım yine olmadı. Artık bu durum canımı çok sıkmaya başladı ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Bana bir akıl verin lütfen 🙏