Bir hafta sonra 2 aylık olacagız, gündüz uykusu cok az kucakta memede uyuyor sadece yeirne bırakınca uyanıyor cok şükür gece uykularimiz düzenli iyi uyuyor. Gaz problemimiz cok yok şükür. Keyfi yerindeyse 15 dk falan oyalaniyor yattıgı yerde agu bugu sesler cıkarıyor canımın içi🥰🥰 onun dişinda kucakta ayakta gezmeye etrafı izlemeye bayılıyor hemen susuyor. Zeka kartlarini gösteriyorum ama bir kaç saniye bakıyor daha küçük sanirim pek ilgisini cekmedi daha. Çıngırak ve vık vıklı sesli oyuncaklar kısa süreli de olsa ilgisini cekiyor gözleriyle takip ediyor, gülüyor konusunca her zaman degil tabi, ama yine de coook tatli 😍😍 ellerini acıkta bulursa hemen cok cok emmeye başladi, 😅 simdilik böyle. En büyük problemim uyku su an inşallah o da düzelir ama nasil düzenleyecgmi bilmiyorm, en ufak ağlamasina katlanamyorum hemen aliyorm kucagıma nasil beşiginde uyutmaya aliştiracagim bilmiyorum :((