Eylulycakan Hepinize Merhaba ✋ 48 günlük kızım var 💕Anne sütüyle besleniyor.Ama gaz problemi ve süt yetersizliği nedeniyle mama vermek zorunda kalıyorum ara sıra 😒 İlk başta Hipp kullandım daha sonra doktorumuzun tavsiyesiyle Aptamile geçtik.Ama kızım kakasını 3 günde bir yapıyor ve zorlanıyor.EN İYİ MAMA HANGİSİ ? Kullandığınız tavsiye edebileceginiz en iyi mama nedir ?
Tugbabsra Eylulycakan en iyisi bebeğinize en iyi gelenidir buna bebeğiniz karar verir siz hipp ten başlayın genelde onu seviyor bebisler beğenmezse değiştirirsiniz
goksumeleksuzanay73 Bebelac gold sindirimi çok güzel benim kızım günde 4 kere kalasını yapıyordu ve aptamile geçtik aynı sorun benjm kızımda yaşadı ama düzeldi allaha şükür