OzgeOzkan benim oğlum 11 aylık o da yirtmaya başladı. Ama pes etmeyin çok güzel öğreniyorlar onunla. Tavşancıgi yatağına yatırır misin diye bir kitabımız var 1 haftadır yatarken okuyoruz. Gün içinde tavşancık nerede diye sorduğumda arıyor kitabı 😂hem de sayfaları kalin