Naturelmom elifhanimm 6400ü mü yeterli bulmadı🤦🏻♀️ Bence çocuk doktorunla görüş hemen 3 aylık bebek beslenmesi için uyandırılmaz ya gayet iyi bence kilosu benimde muhtemelen o civar çıkıcak ki 1 kilo almış olucak 1 ayda.
Naturelmom mervenur_kcbs tabi tabi her bebek farklı ortalama nasılmış onu merak etmiştim benimkide ortalama gibi duruyor şuan😁
Naturelmom Mom-mom kıyaslamıyorum aslında ya başta biraz takmştım kafaya zayıf dedikleri için bebeğime ama çok şükür sağlıklı ve hızlı toparladı ☺️ Ortalamayı merak ettim sadece
Naturelmom mert2021 kesinlikle doğru. Kilonun sağlık olduğunu düşünmüyorum ortalamayı merak ettim sadece. Çünkü bu aydan sonra kilo alımı yavaşlayacak ortalamada kalsın istiyorum
Prenses_annesi22 Naturelmom valla bol su içiyorm ama fayda etmedı smdi momstok anne cayı aldım bıde onu denıcem
Naturelmom Prenses_annesi22 bende humana içiyorum inşallah faydası olur ha bide yazarken aklıma geldi bestlak damla bi ara azalmıştı çok iyi geldi bi deneyin