Hanımlar iyi akşamlar. Bebeğim 3 ay 24 günlük. 7 kg. Göğsüm bazen çok sert oluyor ilk zamanlardaki gibi bazen de çok yumuşak. Bebeğimde 3-4 dakika emiyor güzelce sonra geveliyor ağzında. Yani şöyle lıkır lıkır 20 dk içmedi hiçbir zaman. Bu da ister istemez acaba doydu mu düşüncesi oluşturuyor? Tecrübesi ve bilgisi olanlar var mı?