Bebeğim 4 ay 23 günlük iki güne kadar hicbisey yoktu maşallah diyodum hep içimden atak flan olmadı diye ama gelin görün ki iki gündür yatırmaya başladığım an kıyamet kopuyor sanki, asi yaparken bile ağlamadi bu kadar, bı de uykuda yüzünü gözünü çok kaşiyor ,uyku gerilemesi bu mudur var mı bı tavsiyeniz???