Merhaba
1 bucuk aydır cektiğim bi sıkıntıyı paylaşmak istedim sizinle göğüs yaraları 😣
ne yapsam ne kullansam iyileşmedi göğüslerim sağıp vermeyi denedim illa emmek istiyo dün gece kanlı kustu emzirirken kan emmiş doktor bir hafta verme göğüslerin biraz iyileşsin dedi ama bende bu defa sütüümün kesilmesinden korkuyorum bu konu hakkında fikri olan varmı yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏼🧡