Aslannaynur gaz sancıları vardır canım her bebekte olur ilerleyen günlerde gaz damlası verir doktor. Sadece annensütü alıyorsa dediğim gibi 10 günde bir yapması normal. Ayrıca günde 5 defa yapması da normal. Rengi tatlı bi hardal rengi olmalı. İçinde küçük topçuklat olabilir. Onlar yağ merak etme. Göğüs hijyenine dikkat edersiniz. Sakın zeytinyağ falqn vermeyin daha çok küçük. Poposuna çubuk sokun diyenler olabilir sakın yapmayın. Karnına dairesel masaj yapabilirsiniz youtube da videolar var gaz masajı diye