Merhaba anneler ☺️ 3 aylık kızımın kakasında kan vardı doktora gittiğimizde kaka tahlili yaptı ve oradada kan olduğu çıktı. Ve 2 hafta diyet yaptım süt ve süt ürünleri tükenmedim o zaman kakasından kan gelmedi. Bu yüzden doktorumuz kesin inek sütü alerjisi bu dedi ve diyete devam dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı yoksa alerji testi yapılmalı mı ? Ve bu durumu yaşayan anneler ne zaman geçti ve ne yediniz yazarsanız çok sevinirim şimdiden herkese teşekkür ederim ☺️