Asyaasya
Yemek ister. Her şeyi agzına atmak ister. Çünkü o şekilde tanıyorlar.
Sözüm meclisten dışarı
4 aylıkken bebeğim anneannem sürekli “her şeye agzını açıyor. Yemek istiyor. Suyunu verelim. Şunu verelim. Bunu verelim” diyordu sürekli
“Ee yolda giderken görünce otobüse de agzını açıyor. Otobüsü de yedireyim mi çocuga? ” demiştim. Şükür sonra bir şey demedi.