ipegiminannesi ben quest kullanıyorum.çok çok memnunum.çok hafif bi araba.görümcemden aldım ve görümcem kızını 5 yaşına kadar taşıdı onda.inan 1 bebek daha büyütülür o araba benden sonra da.manevra yapmak çok basit ve rahat.tek kelime ile parasını hak eden bi ürün.öteki hakkında bi fikrim yok canım ama.ayrıca bende ki model tam yatabiliyor .