Tuba Didarr Vücudunuza biraz zaman tanımalısınız🥰 kaşıklarınız 9 ay boyunca bebeğinizi taşıdı ve yavaş yavaş toparlaması gerekiyor kendini
Deletedmom_29 Didarr ne yapıp yoruldugunuza bağlı. Basit ev işlerinde ağrı olmamalı. Ama ağır kaldırmak, kendinizi kasmak, terliksiz yere basmak, suya girmek bunlar ağrı yapabilir
Tuba Eylulum1 iki kez spinal ile sezeryan oldum ikisindede çok şükür bel ağrısı yaşamadım. sizde kaç ay oldu doğum yapalı ve kalıcı mı?
Deletedmom_29 Eylulum1 6 ay oldu sezaryen olalı bel ağrım olmadı hiç. Şükür. Yani ağrı herkeste olmuyor herkeste kalmıyor. Sizin de gecer inşallah en kısa zamanda
Eylulum1 Didarr olabilir vücut adet görüyormuş gibi ağrıyabılır bendede oluyordu dr konuş ağrı kesici alabilirsin
Eylulum1 Tuba 1 yıl oldu normaldede belim ağrırdı spinalden sonra daha fazla cok bile kaldıramaz oldum