Gece uykusunda emzik ağzında, emziği kendi atsa dahi ağlamaya başlıyor emziği verince tekrar dalıyor. Önceden uyuturken verirdim birtek dalınca kendi atar uyanmazdı. Ama son 1 aya yakındır böyle hep. Emziksiz de asla uyumuyor uykusu çok olsa bile nasıl bıraktırabilirim ? Gün içinde uyku hariçlerinde hiç vermiyorum