Merhabalar, iki buçuk aylık bebeğim var. Başlıkta da yazdığım gibi kucağımızda saatlerce mışıl mışıl uyuyan kızım, beşiğine ya da herhangi bir yere koyduğumuz anda ıkınmaya, gaz çıkarmaya başlıyor. İki dakika sonra da uyanıyor bu yüzden. Gece uykusuna zar zor geçiriyorum bir şekilde on kere yatır kaldır yapa yapa ama gündüz nerdeyse hiç uyuyamıyor bu yüzden. Kolik bir çocuk olsa kucakta da durmazdı heralde değil mi? Bıraktığımız an bağırsakların harekete geçmesine bir anlam veremediğimizden çözüm de bulamadık. Tavsiyelere açığız.