Alfaabetaa rike-nile-aro benimki 40 haftalıktı hiçbi sorunumuz yoktu inşallahh en kısa zamanda cıksın sağsağlim. Allahh bütün yavrularımıza sağlık versin
Alfaabetaa Edakara genelde bir haftada cıkıyolarmış ama uzun kalanda var uzun kalmasına daha canım dayanır mı bilmiyorum. Allah baska dert vermesin tabiki bunada sükür ama annelik işte korkuyorum 😔
Edakara Alfaabetaa haklısın canım zor bi süreç bi hafta bile hiç geçmek bilmedi ama onun iyiliği için iyi olsun inşallah bian önce alırsın kucağına
Beyza44 Alfaabetaa gece doğum yaptım ben sabaha karşı kustugunu fark ettim önce midesini yıkayalım çok zorlandı dediler midesi temiz çıkınca kan aldılar enfeksiyon var deyip hemen götürdüler
BuseCan Alfaabetaa prematüre doğduk yoğun bakımdan çıkarken enfeksiyon tespit edildi 1 hafta kaldı antibiyotik tedavisi verdiler canım. Korkma düzelir çok geçmiş olsun 🙏🏻
Busranixx Alfaabetaa çok şükür. Darısı başıma inşallah benim kuzum da enfeksiyondan yatıyor bugün daha 2. Doz verilmiş 7 gün vereceklermiş inşallah bizde sizin gibi en kısa sürede çıkarız 🥺😭
Alfaabetaa Busranixx hiç bilmiyorum ben kötüydüm hiç bakamıyodum eşim ilgileniyodu ben evde üzüntüden bişeye bakamıyodum ama canını sıkma düzeliyolar canım. Tabiki beklemek cok zor ona bişey diyemiyorjm…