ebz09 5 ay 20 günlük bebeğim.Şimdi sürekli oyuncaklarıyla oturma odasında oynuyoruz ama aşırı dağılıyor ev.Dağınıklık sadece oyuncak o sorun değilde yerde oldukları için kucağıma aldığımda falan ayağım takılır bebeğim kucağımdayken vs düşerim diye korkuyorum.Çit ve matla oyun parkı yaparsam en azından onun içinde olur hepsi rahat rahat ilerdede oynar diye düşünüyorum😆Olmadı birde mat yerine halı bakayım