Ayaniz Halıcıoğlundaki tıp merkezinde osman ayataç hoca var muhakkak kesinlikle giidn cok memnun kalıcaksınız asla ilaç ve mama yanlsıı bir doktor değil istedhini zmaan tekefondan ulasıp istedeginixi sorabiliyosunuz biz 3 aylık olduk hep ona gtdim çok memnunum bir gidin derim pişma olmıcaksınız :)