Gizemela Bugun öğlen 9. Ay kızamık aşısı olduk 8de mamasını yedi bir süre sonra dişlerini kaşısın diye elma verdim biraz oynandı faln sonra birden bir avuç balgam kustu sadece normalde 7ci aydan beri hiç kusmuşluğu yoktu Korktum birden aşıdan olabilir mi?