Gulsen96 Galiba buna ağlarken katılma diyorlar. Sebebini bilmiyorum ama bebekken eşimde öyleymiş. Ağlarken sesi kesilir nefes alamazmış bazen morarırmış. Kaynanam inattan istediği olmadığından diyor ama bence doktor en iyisini bilir . Siz yinede kontrollu olun mutlaka