3,5 aylıkken başladı kaka yapamama durumu . Sadece anne sütü alıyordu . Ben yardım etmezsem hiç yazmaz 10 günü geçsene. Şuan 5 ay 23günlük. Doktor 4 ay 23 günlükken ek gıdaya geçirdi kilosu az diye. Dediler ek gıda da düzelir yokkk düzelmiyor . Doktor şurup verdi aman aman bi etki yapmadı şurup karın ağırttırıyor bende kullanmıştım o şurubu. Şuan 5.gün bitti hala yapmadı ek gıda da alıyor nereye gidiyor bu ek gıda , mama hiç vermedim hala emziriyorum . Benim durumumda olan var mı ne zaman kendi başına kakasını yapacak ? 😖