Kuzeymirac Kizlar bebegim 1 ay 6 gunluk 1 numara bez lastiklari iz yapiyir kilosu 4bucuk migrosun 2 numara bezi nasil sizce veya hangi bezi almam gerekiyor iz yapma sebebi kucuk anlaminami geliyor
Gsyasmin1905 2 numara alıp deneyin taşarsa gelecek ay kullanırsınız bi kaybınız olmaz en azından olursa bebek rahat Eder ben büyük kullanıyorum hep
Gsyasmin1905 Kuzeymirac ayenn taşmadığı sürece sorun yok 3 aylık bebeğime 4 numara kullanıyorum rahatız