Olric11 ilk gördüğümde ben de hem heyecanlandım hem korktum. Artık kolay kolay yalnız bırakıp hiçbir yere gidemiyorum. İyice kenarına alıyorum koltuğun. Tedbiri artırmak gerekiyor büyüdükçe. En güzel deneyim annelik 🥰 benim de ilk bebeğim. Allah sağlıkla büyütmenizi nasip etsin.