Can_imin_Cani Doktor verdi ama burda gun gun yaziyor tam saatinde icmemi soyledi gece yatarken ama hepsini biterekmiyim oni soramadim?
Kifayet Can_imin_Cani bende kullanıyorum adet düzensizliği için her akşam yatmadan önce 1 tane alıyorum bitene kadar iç sonra 10 gün ara ver 11 gün başla dedi doktorum
Polikistikannee Can_imin_Cani Kist varsa eritiyor adeti düzene sokuyor . Ben pcosum 5 ay bunu kullanıp hamile kaldim
GamzeNazli35 Doğum kontrol hapı dmi bu ? Zaten 21 tane,bittikten sonra regl oluyosun. 7.gün tekrar başlanıyor diye biliyorum.
Can_imin_Cani Kifayet ya doktor bana bu ay bu ilaci kullan gel dedi ama devami olurmu bilmiyorum cunku kistim var
Alcannipek Doğum kontrol hapı bu. Hepsi ini bitirmekte fayda var bitince 4 gün ara verip 2. Kutu başlanıyor yanlış biliyormiyosam
Kifayet Can_imin_Cani devamına doktorun karar verir canım gerek duyuyorsa kullan der yani ben 6 ay kullanacağım ondan sonra kontrole gideceğim herkesin sorunu farklı tabi