Emelimsi Bebeğim tam 7.5 aylık ve kendi kendine uyumuyor:( memede veya ayakta hafif sallıyorum, geceleri de 5 defa falan uyanıyor:( durumum vahim yani Sizlerfe durumlar nasıl anneler?ben gibiler çoğunlukta mı azınlıkta mı mersk ettim
Ozgezafer Emelimsi bizde 7 ay 1 haftalık olduk durumlar aynı gece saat başı kalkar oldu mecbur yanıma aldım artık çünkü kalkıp beşiğine koy uyumasını bekle derken tekrarlıyo bu olay sabaha kadar.napcam bilmiyorum
Meryemdeveci Emelimsi bizde 7,5 ayligiz aynen kucakta sallayarak yada memede uyuyor gece 1,veya 2 sen önce yatmıyor tam uyudu diyorum bu sefer gece çok sık uyanmaya başladı ben diş bagliyorum belirtiler çar ama diş Yok bızde
Uzaymekiii Emelimsi bizim de 7.ayımız öyle geçti sürekli uyanma hali ya meme ya kucak çürüttü bizi canım kızım ama 8.ay çok güzel geldi oyun oynayıp kendi kendine uyuyo en fazla bazen yanında olmamı istiyo ama yine de kendi uyuyo bu arada 8.ayda alt yan diş çıktı sonra rahatladı belki sizin bebeğinizin de diş problemi olabilir🤷🏻♀️
Mervegul Benimkide 9 aylık bizde ayakta sallanıyoruz,gecede 3-4 kere uyanıyor daha fazlaydı biraz azaldı 😇
Emelimsi Meryemdeveci kucakta çok yormaya başladı ben çünkü büyüyorlar:(( ayakta mı salladam diyorum acaba
Meryemdeveci Emelimsi kesinlikle ayakta salla çünkü kucak çok yoruyor öncelerde bende kucakta hep salliyordum gece olunca kollarımı hissetmiyodum ayakta sallamaya kesinlikle aliştir derim Benimkisi alişti ben biraz daha rahatladım
Minikkelebek Emelimsi hayır vahim değil gayet normal... telaş yapma bebeğinle uyumaya çalış onu koynunda bol bol tut göreceksin daha bağımsız daha özgüvenli olacak..
Uzaymekiii Emelimsi gündüzleri yere bırakıyorum uyku vakti gelince oyuncaklarıyla oynuyo bi ayımız var onsuz uyumuyo onu eline alıp oynamaya başlayınca zaten uykusu gelmiş demektir o zaman ses yapmıyorum göz kontağımızı kesiyorum ayının ağzını burnu yiye yiye uykuya dalıyo😌 akşamları bazen sorun oluyo babasıyla vakit geçirmek istiyo çünkü o zaman da eşim yanına yatıyo beraber oynuyolar ayıyla öyle uyuyo
Merveedd Emelimsi bizde 7ay 8 günlüğüz gece mama yerken kendi uyuyor daha önce 2 defa kalkardı şimdi 1 e düştü kırk yılda bir de uyanmıyo gece😂
Yekta42 7 ay 2 haftalığız . Sabah 9 10 arası uyanıyor ♥️ 2 3 saat oyun kahvaltı bakım derken 1’de uyuyor uyursa bazen uyutuyorum geri uyanıyor . Bazende öğlen uykusu 2 2 buçuk saat rahat uyuyor 🥰 ama genel de öğle uykusunu sevmiyor . Akşamda hafif şekerleme yapıyor 1 saat felan anca . Sonra gece uykusu 12 de felan anca oluyor . Ama çok şükür sabaha kadar 🤲🏻 Sadece acıktığında mızmızlanıyor gece uykusu da iyi
Pinardefne Emelimsi 9 aylıgız gündüz 2 uykumuz var eger erken kalkmadıysak erken kalkarsak 3kez uyur 40 dakıka sürer gündüz uykuları snra sekizde ayagımaa alırım gece uykusuna girer geceleri 3 kez uyanır memede uyuyo ayagımda iki pış pış yapıyorum hop yataga.
Yekta42 Uyuma şekli de 1 aydır beşiiğinde üç beş sallıyorum kendisi uyuyor maşallah 🧿 ondan öncesi hep ayakta idi 😾😾
ggzmkrcc Emelimsi 8 aylık olduk daha yeni, bir kaç gündür tükendim resmen gecede kalktığım sayıyı hatırlamıyorum bile. Geçen hafta gecede bir kez kalkıyordu halbuki 😪 diş çıkardıktan sonra rahatladı demiştim tamda ama cok kısa sürdü😭
Gizmo Emelimsi 6 aylik benimkide..memede uyuyor ve geceleri 3 4 kere miymiylaniyor mecbur emziriyorum devam etsin uykuya diye ...😣 nasil duzen oturtacagim bilemiyorum😏