Anne80 Kızlar 4 ay olacak doğum yapalı sırtımın orta kısmı sanırım iğne olan yer ağrıma var gibi yani tarif edemiyorum tam ama bi ağrı var nedendir napmak lazım bilen var mı :(
defnesmomm Anne80 merhaba, ben de epidural normal doğum yaptım. Bahsettiğiniz ağrı benim de omuriliğimde oldu. Bir süre sonra geçiyor ağrısı ama fiziksel olarak çok yorucu bir gün geçirdiysem biraz ağrıyabiliyor. Egzersiz yapmanızı ve sıcak tutmanızı öneririm 🌸
Mervee35 Anne80 benimde ağrıyordu o zamanlar. Sanki yatak değiştirirsin başka yatakta uyursun belin ağrır ya tam orta yerinde o ağrı vardı 🤣 korkuyodum ömür boyu kalıcı diyr 😂 ama 6.aydayım geçti şükür 🙏
Alperenimmm Anne80 7 aylık hala devam ediyor benim ara ara. Yüzüstü uyuyup uyandığımda çok çok kötü olduğunu farkettim. Yüzüstü uyumamaya dikkat ediyorum.
defnesmomm Anne80 alın, bir de şal gibi birşey sarın uyurken. Bir nebze azaltacaktır. Bebeğinizin bezini filan değiştirirken aynı pozisyonda durup belimizi zorluyoruz, o bile ağrı yapıyor. Çok iyi bilirim o ağrıyı. Benim baya baya azaldı.
Anne80 defnesmomm aynen bacaklarımı uzatıp kızımın altını depiştiriyodum hep bacak ve belim ağrımaya başladı yanı o da tetikledi cok tesekkur ederim ❤️
Anne80 Mervee35 ben tarif edememstö sen etmisin benm yerime 😂 öncesnde yoktu yeni yeni olmaya basladı bu ağrı
Mervee35 Anne80 evet Bi oluyo Bi kayboluyo.özellikle bevğimi yıkadığım zaman çok eğiliyorum ya o zamanlar. Onun dışında yok ağrı kalıcı değil😂 napalım kız prenses doğum yaptık sonradan arada Bi yoklasın ağrısı nolcak 😂
Pelo16 Ben o bel ağrısının çocuk emzirirken kolumuzun altını destekleyemediğimizden olduğunu düşünüyorum. Hafif öne eğilmekten. Bebek büyüdükçe kucağı doldurdukça, memeye yakınlaştıkça geçiyor.
Nursah07 Epiduralsiz normal doğum yaptım, doğum sancısı gibi belime çoğu zaman ağrı giriyor sizinkiyle aynı mı bilmiyorum ama normalmiş bu durum