Hanife azalmamıştır canim. Süt ilk indiğinde cokk aşırı iner ve biz her zaman o şişliği ararız ama göğüs o şekilde bir daha dolmaz. Merak etme bebek emmeye başlayınca süt bezleri süt üretir 😊 ön sütün azalmış bebek direk yağlı kısımdan emiyor buna sevinmelisin 😉 ilerleyen aylarda daha da boş gibi olacak ama süt olmadığı icin degil göğüslerin terbiye olduğu icin