[silindi] 3 .ayda oluyorum sandım leke Bile denmez öyle geldi sonra hiçbiley gelmedi şuan 4 ay oldu hamile kalmadan önceki değil gibi değil ama hastalanmaya başladım yani afedersin orkide kan bulaşmıyor diyebilirim okadar az geliyor
[silindi] Emine_Asaf benim olmadan önce kasıklarıma doğru ince bi ağrı oldu ondan sonra oldum normalde sezeryan olduğum günden beri hep karın ağrım var hiç geçmediydi en son kasık ağrısı oldu sonra adet oldum
poncik1203 Emine_Asaf kırkım cıktı tam.bir hafta sonra regl oldum 11 aylığız düzenli olmasada her ay oluyorum erken oluyorum her ay değişiyor yani