Derinare01 Anneler bebek aşı kartlarınıza doğumda aşı yapılan aşı tarihlerinin olduğu yere covid yazıyomu tarih atılmışmı el yazısı ile
Derinare01 Analist yeni doğum yapanlara hamilelere çocuklara covid geçirenlere aşı yok bebeğinizin hastanede verdikleri aşı kartına covidle ilgili bişey yazmışlar mı el yazı ile
Derinare01 Zeynaa1 aaaa sizi tebrik ediyorum çok teşekkür ederim kafamdaki soru işaretini giderdiniz benim aşı kartima kavit 10.01.2021 diye yazmışlar tabi a bu şekilde değil o gibiydi haliyle tesiri n oldum bebeğime benden habersiz kovit aşısımı yaptılar diye
Zeynaa1 Derinare01 direk tahmin ettim canım ben k vitami ikinkere yaptırmak zorunda kaldım aynı kovit gibi yaşıyorlardı o yüzden sordum kızım şimdi 15 aylık olacak o zman korona yeni cikmisti dikkatimi çekmişti 😊