Tazeanneee Kızlar bugün eczaneye gittim günlük kullanım olduğunu söylediler bunu ertesi güne de bıraksam olur mu çünkü 1 er damla damlattım hala duruyor çöpe mi atıcam şimdi
Deletedmom324 Tazeanneee valla tek kullanımlık yazıyo üzerinde vardır bir bildikleri diye dusunuyorum 🤷🏻♀️
Mehtaptvz Tazeanneee ben fizyolojik serum yerine serum torbalari oluyor 100 ml onlari kullaniyorum tavsiye ederim hem daha uygun hem de saklama derdi olmuyor
Deletedmom47 Tazeanneee 1 er damla bi işe yararmıı ki ? 😶. Bazen yarısını bırakıyorum ben soguk yerde duruyor kullanıyorum diğer gün tuzlu su içi zaten serum gibi birşey niye bozulsun açılınca sanmıyorum 🙈
Mehtaptvz Tazeanneee evet normalde onu oneriyorlar ucreti daha pahali digerine gore dedigim serumun 3-4 tl gibi bi ucreti var doktorumuz ikisinide kullanabilirsin ayni islemi yapiyor demisti
Fatmaervanur Anneler onlar biraz pahalı bende onlardan kullanıyordum birde bunların serum olarak olanları var ayni işi görüyor ordan sadece şırınga ile alıp burnuna birden gönderin damla ile olmaz korkmayin hem fiyat olarak da daha uygun ve daha uzun ömürlü kullanırsınız
Zeliha66 Mehtaptvz aa aslinda iyi fikir de ben ilk defa kullanicam tereddüt ediyorum daha 25günlük minnoşum
April Tazeanneee Sadece 1 gün kullanabilirsiniz onun dışında atılması gerekiyor. İçeriğinde açıldıktan sonra 24 saat yazıyordur, benim aldığımda öyle yazıyor.
tugbakalenci Tazeanneee direk serum alın eczaneden şırınga ile kendiniz her gün sıkın burnuna cok daha rahat oluyor kullanım acısından
Erkencikus Tazeanneee canim ben buuk serum alıyorum şırınga ile çekiyorum uzun vadede kullanıyorum.görünen hemsire o getiriyor arada ama bu daha uygun
EymeninnAnnesii Tazeanneee tek kullanimlik yazmasinin sebebi siseyi yari yariya iki burun deligine de bosaltman gerektigi icin. 1 damla hicbir ise yaramaz, burnu temizlensin diye fiskirtman lazim 😊 korkma ben hergun 2 tane kullaniyorum ogluma.