SertapHilal Aşçı anne sitesinden irmik, un, pekmez vs almak istiyorum. Alıpta memnun olan yada olmayan var mı ?
Seherronya SertapHilal ben kullandım tarhanasını , irmiğini ve bebe bisküvisini gerçekten çok güzel bebeğim hep severek yedi.