Kızım bazen sessiz sessiz uyanıyor kımıldanıyor yatağın içinde normalde uyanırkende mızırdanır uyanırdı . Şimdi arada bi ciğerleri parçalanırcasıba ağlıyor korktu heralde rüyasında diyorum hemen kucağıma alıyorum besmele çekiyorum oda karanlıksa ışığı yakıyom iki saniye içinde yapıyorum bunları okadar panik oluyomki onun öyle ağlamasına . Sizin bebekleriniz de böyle mi acaba ? Benim kızım 3 ay 26 günlük