mvaozge Selam anneler 3.5 aylık bir kızım var ve bu aralar çok fazla tükürük çıkarıyor ayrıca sürekli parmağını agzına götürüp emiyor neden olabilir? Bu arada anne sütü ve mama ile besleniyor
Gamze_11 mvaozge bizim de 3 ay daha yeni doldu aynı şekilde ellerini yumruk yapıp sürekli ağzına sokuyor aşırı derecede emiyor salya tükürük akıyor valla 😂ben de anlamadım neden kimisi tükürük bezleri gelişiyor kimisi de erkenden diş çıkartabilir diyor
[silindi] mvaozge aynı durumdayız şuan . Hele dün biz yemek yerken koltuğun üstüne yatırdım dibinde ekmek poşeti ekmeğin kokusu çocuğa gidiyor dedim heralde ondan 😂 elini bir şapırdatıyır bir tükürük yapıyor 😂🤦🏼♀️😂😂
Olric11 mvaozge 3 ay 8 günlük günde iki üç kere üzerini değişiyorum önlük taktırmıyor beyefendi elinide ağzından çıkarmıyor. Birde bizde meme reddi var sizde de varmı
mvaozge Gamze_11 bakalım ayın 17 sinde doktor kontrolü var sorcam doktoruna gamze sanada yazarım doktor böyle dedi diye 😀 salyalı dolaşıyoruz valla
mvaozge Olric11 yok canım meme reddi yasamıyoruz ama bu aralar oluyor aç olmasına ragmen istemiyor az mama veriyorum biberon ile sonra mememi alıyor ama bu her zaman olmuyor
Acemimom mvaozge benim kızım 4 ay 4 günlük canım aynı şekilde çok salya tükürük akıtıyor. Dört aylık muaynesinde doktora sordum normal, henüz diş görünmüyor ama diş belirtileri erkenden başlayabiliyor dedi.
mvaozge Acemimom biz daha gitmedik doktora ama muhtemelen benzer sey söyler bakalım teşekkür ederim canım☺️
iki_prenses_annesi201 mvaozge çok norml cnm bnm kızımda parmağını emiyordu genlde bnm kız uyurken emerdi kendileri güvende iyi fln hissederlermiş emzik 4ncü ayna yakın tuttu emzk verdgmden beri elini emmez 😊😊
Zerin1234 mvaozge benim bebeğim de öyle yaa 2 ay 23 günlük salyadan üstü ıslanıyor resmen aynı şekilde oda ellerini yumruk yapıp emiyor
ERVA_M Bnmde 2 buçuk aylık kızım var bizimde başladı tukuruklerimiz elini ağzına götürüp emiyor cob cob😀 ama normal bir durum elini tanıyor artık yavaş yavaş
mvaozge ERVA_M tanıyorda önününe de geçemiyorum bizim bir tanıdık vardı onun bebişide böyle el emdi alışkanlık oldu şimdi emdi parmagın derisi emilmekten inceldi 😔
Olric11 mvaozge son iki haftadır çığlık çığlık sanki etini koparıyorum memeyi verince. Biz meme mama gidiyorduk ama ne oldu anlamıyorum
ERVA_M mvaozge yani tabiki herşey gibi bununda fazlası zarar dağıtmak lazm çıngıraklı oyuncaklar. Falan tuttursaniz eline biz daha yeni başladık bilemiyorum aşırı olur mu olursa mecbur bir yol bulmak lazm