Gokturkum25 bizde 20 günlüğüz ve gazdan bizde cok cekıyoruz doktor agulıne dıye bı damla verdı memnun kalmadk nurse harweys aldık daha ıyı gıbı ve kıraz cekırdeği keseleri var onu kesesı ile bırlikte mıkrodalga fırına atıp 1 dk ısıtıyrz ve bebegin ister karnına ister ayaklarının altına koy sıcaklıgı iyi geliyor uzun surede ısıyı tutuyor deneyebılırsınz