Kızlar merhaba kızım 3 aylık 2 aylıktan beri hipp mama kullanıyoruz fakat bu ay 3. Ay kontrolnde cok fazla kilo almadıgını gördük ve cok cabuk acıkıyor sizce hipp devam etmelimiyim yoksa bebelac gold kullanmalımıyım ? Gaz ve kabızlık problemi oluyormu