21012021 Kızlar iyi akşamlar.. 20 günlük bi bebişim var ve iki gündür kakasını yapamıyor sabun koyuyoruz iki gündür öyle yapıyor ama çocuk kıvranıyor resmen sizde de böyle durumlar var mı nasıl bir çözüm bulabilirim , gece kıvranmaktan uyumuyor
Habilovs 21012021 benim doktorum 10 gun kaka yapmamasi normaldir diyor… hem bebeginiz daha küçük, 1hafta donra 3 aylık olucak benim oğlum, daha onların bağırsakları gelişmemiş
Belinaysmom 21012021 sadece anne sütüyle besleniyorsa 5 güne kadar yapmaması normal ama çok zorlayor sanırım bi çocuk doktoru görsün 🙏🏻