Afrasel 14 aylık kızım için ilk adım ayakkabısı almak istiyorum ama kararsız kaldım alıp kullanıp memnun olanlar yardım edebilir mi
Sulebrk Afrasel canım ben vicco lolipop modelini aldım hem esnek hem iç taban desteği var ve çok hafif
GunesliHayat Afrasel eğer kızınız yeni yürümeye başladıysa doktorlar yürümeye başladığı gibi ayakkabı giydirmeyin çıplak ayakla(veya altı kaymayan patiklerle) bastırın diyor.bilginiz olsun. ilk adım ayakkabısı olrakta viccoyu çok öneriyor kullananlar.
KeremTalha_4153 Afrasel vicco yu öneririm. Ben farklı almıştım ama kış için kapalı bot tarzında viccodan aldım. Süperler hafif esnek çok rahat giyiyor. Nin pişmanım ama iş işten geçti
Furug Afrasel vicco oldu ve cok memnun kaldik..simdi bahar geliyor col guzel modeli var nosu olsa alirim :) ama bizim koca ayak 23 oldu
Afrasel GunesliHayat yürümeye tam başlamadı elinden tutmamı istiyor tek elinden tutuyorum öyle yürüyor tam cesaret edemiyor sanırım