Prensenbebek Kızlarım bebeeğim 20 günlük yatağında suratı üşüyo ve titriyo :((((((( karyola aldık ama onu da anca biraz büyüdüğünde kullanır, güzel kullandığınız bi yenidoğan yatağı önerir misiniz
irmatess Prensenbebek Canım ben reflü yatağını kullanıyorum doğduğundan beri şu an 2 aylık oğlum hala kullanıyoruz. Beşiğinin içinde de hep reflü yatağında yatıyo bi yere gitmem gerekirse de yanımda götürüyorum a101den çok uygun bi fiyata almıştım :)