Merhabalar benim bebeğim de meme reddi yaşadık uc aylikken. Hoplaya zıplaya kucakta uykudan uyanınca ya da uykusu gelince emiyordu. Çok zor bir dönem di. Sonra kusmaya başladı kilo alımı da yavaşladı iki ay da toplam 1000 kilo almıştı. Doktora anlattım kontrole gittiğimizde reflü dedi simdi ilaç kullanıyoruz daha iyi gibi. Sizi anlıyorum ama kilo alımı iyiyse ve kusmuyorsa üzülmeyin geçici inşallah 🙏size tavsiyem loş bir ortamda sessiz ya da sakinleştirici bir müzik açıp emzirin( birde doktorum inatlasmayin ki memeden iyice soğumasın demişti)❤️