Tazeannezehra ayy illet bir şeydi ya 5 buçuk aylık şu an. 4. Ayda çok huysuzdu normalde maşallah çok akıllı bebeğim ama o ayda bir şey oldu her gün duş aldırdım akşam öyle yatırdım. Normalde akıllı olunca o hallerine tahammülde zorlandım. Ablamın yanına gitmiştim doğum için ben gerildim ablam 9 ay haliyle aldı saatlerce gezdirdi uyuyakaliyordu öyle. 4.ay atağı 3-4 gün sürdü bizde