1 sene olacak, daha yeni hamile kaldığım kiloma dönebildim. Doğumdan 2 hafta sonra tartıldım sanıyorum mi ohoo gitmiştir biraz, gram oynamamış sadece bebek çıktığıyla kalmıştı 😂 İyileştikten sonra ne sporlar sağlıklı beslenmeler yaptım bana mısın demedi benim kilolar. Kafayı yemek üzereydim. Şimdi daha güzel bir beslenme planı yaptım pilatese de başladım artık normale dönüyorum.
Bu arada sarkık göbek kendiliğinden gitmiyor spor şart 🥴