AtiyeAta 6 aylık kızım var. İlk zamanlar sürekli nefessiz kalıyormuş, boğuluyormuş gibi nefesini kontrol edemiyordu. 5. Aydan itibaren doktorumuz kontrolünde tadımlara başladık. Ek gıdaya başladığımızdan beri su içerken veya yemek yerken sürekli genzine kaçıyor. Doktorumuza sordum nefessiz kalma olayını normal demişti. Yemekleri de azar azar veriyorum. Suyu kontrollü içiriyorum ama yine oluyor. Bilgisi olan arkadaşlarım yardımcı olabilir mi ?
babygirlandmom Benim kzimda oyle canm dogdu dogali emzirirken su icirirken genzine kaciyor oksuruyo nefessiz kaliyo 4.19 gunluk
AtiyeAta babygirlandmom biraz pimpirikli bir yapım var sakin kalmaya çalışıyorum fakat içim içimi yiyor bir şey olursa diye. Umarım normaldir yavrularımızın bu halleri 😔