Bebeğim 3 ay 8 günlük. 2 3 gündür uykusu gelmesine rağmen uyumuyor. Direndikçe direniyor kendini arkaya atıyor emzik almıyor emsik verince iyice sinirleniyor. Uyku arkadaşını fırlatıyor reflüsüde var sanırım ama reflüdenmi ataktanmı anlamadım sürekli kucakta sürekli memede olmak istiyor o kadar yoruldum ki öncesinde de kolik bi bebekti zaten gazdan uyumuyordu gece yarılarına kadar bağırıyordu. Artık ne yapacağımı bilemiyorum 😥