Merhaba arkadaşlar kızım 15 gündür sürekli ağlıyordu . Gaz problemimizi Biogai die damla ile çözdük. Ama bir şeydaha var. Sürekli ağlamasının sebebi çok sıcaklanıyomş. Halbuki ince 2 pijama üzerinede aynı şekilde 2 parça badi giydrydm. İlk anneliğim olduğu için isilik olduğunu anlayamadım. Sizinde aklınızda olsun ağlaması belkide gaz deildir.