Melis65 muhtemelen isterler testi. Gebeligin ilk aylarında enfeksiyonun bebege geçmesi düşük bir ihtimal o yüzden bu tür testleri 1.trimesterda yaparlar varsa henüz risk düşükken tespit edilsin diye o yuzden korkmayin takip altinda olduğunuz sürece sorun olacağını sanmıyorum. Hem dedigim gibi belki uzun sure once gecirip atlattınız degerler daha düşmedi, tekrar gecmis olsun