Kulahci ben doğum kilolarımı ip atlayarak vermiştim başlarda atlayamıyordum resmen kıçımı kaldıramıyodum nefesim kesiliyodu 2 hafta sonra bildiğin prof oldum.tık tık tık hergün1000bazen 500 ve gunde 2 kez beslenme ve bol su ile evlenmeden önceki kilomadöndüm .meger basenlerim genetik değilmiş hepsi gitti şimdi bi kaç kilo aldım pandemide tektar ipe başlıycam ama.ve 1,5 ayda hızlıca vermiştim kılolarımı öle bişeyki tartıda kilo kaybettikçe gaza gelip daha çok atlardım.en iyi sporlardan biri özellilkle tüm bölgeler aktif çalışıyo